fredag! HELG!

ja då var det fredag igen! härligt.
idag har man suttit me en utbildning om säkerhet i butik... klarade av testet galant och har nu ett intyg på att man gått det^^ tihi...
höll på me d hela förmiddan sen slutade vi ve lunch, efter lunchen så ringde jag te mamma o pappa o kacklade me dom i en timme :O hehe mycket att ta igen nu när de varit i thailand i 3 veckor!
ska bli härligt att komma hem till karlskoga den 1 april o krama om dom riktigt hårt!

ikväll blir det att ta det lugnt o ha en spakväll med stina :D
ansiktsmask o grejer:) ska bli trevligt^^

just nu så gör jag inge speciellt, o tänker inte göra nåe heller :P hehe bara slappa o ta det lugnt, kanske lägga sig på spikmattan en stund?...
o invänta kvällsmaten som tydligen är pizza idag :D o godingarna i köket köper inte ens sånna dära färdiga glutenfria bottnar utan dom kämpar o sliter o gör egen glutenfri deg bara åt mig :D hehe nog fasen känner man sig litte speciell :P me tanke på att d bara e jag på hela skolan som e gluten.....haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback