helg

härligt med helg....dock så kan jag inte riktigt njuta till fullo...
min ena visdomstand har fått för sig att vara jävlig idag :( tandköttet e helt uppfläkt längst in o ont som bara fan gör det :( illamående och hövvevärk....
inte okej....va meningen att d skulle bli utgång ikväll...
men blir att stanna hemma o tycka synd om mig själv istället :(

känner att det bli en tidig kväll ikväll me tanke på att jag inte mår nå bra :( vill inte få feber o skit också som man tydligen kan få också...så det blir nog att snart sätta på nån film o bara ta det lugnt...
synd me tanke på att jag ställt in mig på att dra ut ikväll o allt :(


gårdagen va helt okej :) spakväll inne hos stina^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback