hörde jag fredag?

YES!
idag är det fredag, det betyder att jag inte behöver va orolig för att inte somna i tid :P kan sova hur länge jag vill imöra:) visserligen brukar det inte bli nå mer än te 9 max ändå....men iaf :P
skulle egentligen vare på teater idag men så grymt trött så jag kände att om jag drar iväg på det så kommer jag somna där o d e ju inte så smart kanske...
har just betalat räkningar o lite sånt där så den skiten är gjord...o nu blir det väl att bara ta det lugnt skulle jag tro, örkar inte göra nå annat.

nu har jag verkligen tappat räkningen på alla jobb jag sökt denna vecka! haha :P snacka om att ha vare effektiv:)
hoppas nån nappar iaf, söker ju i många städer, man är ju faktiskt flyttbar så att säga.

är fortfarande riktigt stolt över att jag lämnat in arbetet redan igår, o deadline är på tisdag :) *känner sig duktig*
o jag blev så grymt nöjd med själva innehållet också :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback