Jag fick den!

jag fick den! jag fick lägenheten!!!
gissa om jag e överlycklig :D
snacka om att jag kommer leva livet på ullared imöra :D jävlar va jag ska shoppa grejer te min blivande lägenhet :D längtar som satan! alltså shit...
denna vecka kan ju inte bli bättre, igår höll vi i klassen på att dö av skratt, jävlar va roligt vi hade på lektionen! o idag får jag reda på att jag fick lägenheten och har haft en helt underbar eftermiddag me soma, stina, anton o lina, jäklar va vi har skrattat! NONSTOP! o mer blir det ikväll när vi ska kolla på film :P o imöra blir det ullared!!!! o på torsdag åker jag hem till min familj.... kan det bli bättre vecka?! NEJ! helt underbart!
nu börjar det verkligen vända för mig....underbart underbart underbart!

ikväll blir det att iaf försöka somna tidigt med tanke på att jag ska upp ve 5:30 imöra för att hinna göra mig iordning, käka frukost o ner till bussarna o iväg till ullared... kommer bli en jobbig tidig morgon, men får la sova i bussen då^^
tror d kommer bli svårt att somna tidigt ikväll me tanke på att vi ska kolla på film o skratta en massa o så kommer jag ju hålla på att planera för lägenheten i hövve...haha kommer garanterat drömma om den också :D



MIN MIN BARA MIN!!! :D


Kommentarer

Postat av: erika

Grattis Anna super glad för din skull:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback