jobbiga nätter

då var det kväll/natt igen då....
kommer väl bli sömnlös som vanligt, trött på dessa mardrömmar, försöker verkligen att somna, och ibland lyckas jag men så vaknar jag av världens mardrömmar vilket gör att jag inte vågar somna om igen, även fast jag vet när jag vaknat att det är en dröm så känns d så förbannat verkligt så jag vågar/vill inte somna om igen...
jobbigt som fasen!
ska alldeles strax göra ett försök att somna... o jag kommer säkerligen lyckas för e så grymt trött så finns inte ens ord till det...men så vaknar jag väl om nån timme av dessa mardrömmar igen o e alldeles kallsvettig...
hur fasen gör man för att bli av me mardrömmar?!?!?!?!?!?!?

har suttit o grejat med pärmarna idag, dels "jobbsökar pärmen" o fixat till den.. men även den feta pärmen, satt in alla papper o bös som vi fått under tiden man gått här på högalids folkhögskola... jösses va mycke papper, här tänker dom inte på miljön minsann...haha...får knappt igen pärmen längre....så mycket är det...
imöra blir det idrott direkt på möra....får la se hur d går me d om man inte söver nåe....o sen engelska....
inte alls mycket kvar nu tills man e färdig me denna utbildning.....härligt!

ne...nu ska jag försöka klara av att sova och förhoppningsvis utan mardrömmar....
håll tummarna för mig där ute!

Kommentarer

Postat av: erika

håller tummarna att du fick sova inatt och att mardrömmarna försvinner snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback