lördag = FEST

ja äntligen är lördagen här! o ikväll blir det fest som man väntat på en lång tid!
ska bli riktigt skojjigt måste jag ju säga, ello kommer hit ve 15 typ o sen kl 18 tar vi bussen te stan eftersom d börjar kl 19^^

ja det är lördag....o självklart så vaknade jag föra 8 o kunde verkligen inte sova länge, störande....vill ju kunna sova länge på helgerna så man verkligen sover ut liksom, men ändå så vaknar jag tidigt :(
tänkte att jag ska försöka sova en stund till om ett tag, brukar kunna göra så när jag vaknar tidigt, kan ju inte gå upp för dagen redan, då kommer jag ju va helt död ikväll när vi ska till festen :S

två veckor nu med mardrömmar varje natt :( inge skojjigt...vet inte va jag ska göra för att bli av me skiten.


blir nog att glo på film lr nåe nu så kanske jag blir trött o somnar^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback