nästan dags för lite minnen va?


andra dagen på högalid :) utanför ICA Smedby


Underbart gäng hos ello första helgen i kalmar


Stina o jag på G :)


upptäck kalmar


Storm på Öland 2009,satt fast allt med silvertejp:P


Innan jobbet på nöjes




Färgar håret hos Paulina, många skratt där :P


Julavslutningen på högalid


Glutenfria muffins :D


Flätorna jag gjorde i Bulgarien


nykomling i småland


va ganska tomt där första dagen...


första vårblommorna på g 2010 i början av mars

Har så grymt mycket bilder som jag skulle kunna lägga upp...men jäklar va tid det skulle ta, det kommer nog upp fler bilder så småningom när jag inte e så jäkla lat :P hehe
blev ju mest nu om kalmar o sådär... men det kommer fler som sagt^^

inte hänt speciellt mycket idag, haft IT hela förmiddan o nu sitter jag här....

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback