ny vecka

då var det en ny vecka igen då...
än sålänge så flyger tiden iväg, o d e bra :)
om en stund så blir det att gå ner till tvättstugan o sätta igång o tvätta, sen vidare till matsalen för att käka kvällsmat ve 16:30....lagomt att gå tillbaka till tvättstugan då o greja...
sen blir det nog bara att ta det lugnt tror jag, känns som att d va nåe jag skulle göra förutom att tvätta idag men har inge minne av vad så va säkert inge viktigt :P
skulle väl behöva städa litte, börjar bli litte väl stökit här tror jag, o eftersom d e sånt littet rum så blir det VÄLDIGT stökigt för bara några få grejer....

Idag är det ju också internationella kvinnodagen, skolsamlingen idag bestod av att killarna va på ett ställe o kvinnorna va i sviten, där fick vi tårta och kaffe och lite frågor som vi skulle fundera på o skriva ner våra tankar o funderingar...vad vi än snackade om så kom vi alltid till samma slutsats... allt handlar om lågavlönade jobb!

väldigt knepig dag idag måste jag ju säga, började som vanligt 10.30 som alla andra måndagar, hade vare nere i matsalen o tage kaffe först o tillome fått en glutenfri kaka :P efter klassmötet så blev det som sagt skolsamlingen nere i sviten, lunch efter det o sen tillbaka till klassrummet för att ha Mayo...säger INTE va som va roligt me den lektionen... jösses, jag o ello trodde väl att vi skulle dö, jävlar va vi skrattade!
efter den lektionen så blev det ner till matsalen igen o dricka kaffe^^
o nu sitter jag här o väntar på att tiden ska gå så jag kan gå ner till tvättstugan o sätta igång o tvätta... allt e sorterat o färdigt så d e bara att slänga in skiten i maskinerna^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback