onsdag

nu är det inte långt kvar till festen på lördag :D längtar otroligt mycket! ska bli så oerhört roligt!
sen kom jag på att idag är det 3 veckor kvar tills klassen åker på studiebesök på gekås i ullared :D o så blire ju naturligtvis shopping också ;P...o det betyder att imöra är det 3 veckor kvar tills jag åker hem till karlskoga o kommer va hemma i 5 veckor! tänk så underbart...
först lovet en vecka o vila upp sig riktigt ordentligt för att sen jobba i 4 veckor! jävlar va jag ska kämpa :P ser fram emot det riktigt mycket! o bara d att få va hemma hos familjen o vovvarna i 5 veckor! :O
visserligen så kommer jag ju jobba hela dagarna men är ju hemma på kvällarna o helgerna :D
kan ju inte bli bättre :)
sen tillbaka till kalmar den 9 maj... då är det bara dryga 3 veckor kvar av utbildningen :P sen e allt klart...jösses va tiden har gått fort! nästan skrämmande, för det betyder ju att jag blir 23 snart :S...
ujujuj....

idag fick jag betygen som mamma skickat :P så blir att skicka in dom nån dag till fellingsbro. litte mycke nu framöver så får se när tiden räcker till, e ju inte dirket nån panik.
fick korten idag också som jag framkallat :) börjar samla på sig litte i fotoalbumet som jag köpte för ett tag sen :)
när jag såg alla kort o satte in dom så ville jag ju framkalla mer kort o sätta in, så mysigt, men fasen har ju inga mer som e värdiga att framkalla...haha...får vänta tills efter lördag ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback