så grymt trött

ja jösses, har legat o sovit i två timmar...helt utslagen.
vaknade relativt tidigt som vanligt i förmiddas o satte igång o städade o allt va d innebar, sen hade jag ju tvättid ve 16 o när all tvätt va klar o så så somnade jag direkt, helt slut....
la mig i sängen för tänkte sträcka ut ryggen ( ont ) o vipps så somnade jag o sov i två timmar...härligt, det va väl behövt kan jag ju lugnt säga!

förhoppningsvis så går dagarna fort nu framöver...på måndag kommer det nog gå fort även fast jag inte slutaar förrän 16:30, men har ju annelie på eftermiddan o det brukar ju bli ganska roligt på de lektionerna så blir nog bra, sen på tisdag har vi ju bara två lektioner..... på onsdag bär det iväg te ullared :D:D:D:D o på torsdag åker jag hem!
så jäkla underbart så det finns inte ens ord till det!
ska införskaffa lite dukar o grejer från gekås :) måste ju bli fint i lägenheten ;)
får reda på på tisdag om jag får lägenheten eller inte :D o det ser ljust ut iaf ;)

nu blir det att svara på lite mail o sånt o sen bädda ner sig i sängen igen o glo på film tills man somnar igen ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback