Söndag

då var ännu en vecka över då, tiden bara springer iväg!
vaknade för ett bra tag sen av att d va som en bastu i rummet, sånt e livet när solen går upp på sovrumssidan...
men man ska ju inte klaga nu när solen äntligen är här :D
har haft fönstret öppet helt o hållet nu i några timmar, helt sjukt...
igår regnade det som bara fan på kvällen så nu lär ju det har torkat upp iaf me all sol som varit under förmiddan :)

idag blir det en sån där slappar dag skulle jag tro, dock måste jag väl gå te ica o handla mat.. så jävla störande att man måste gå dit typ varje dag, man kan ju inte köpa på sig o ha i kyl o frys här för då e d nån dum fan som snor det....så blir att man köper nånting som man kan äta upp på en gång så att säga, sen dagen efter måste man gå o handla igen...grymt irriterande.


en grej som jag stör mig på något så grymt mycket! det är att folk verkar tro att jag jämt ska finnas för dom, att jag ska ställa upp me både d ena o d andra, utan nå problem så att säga.... men va fan jag är ingen ängel, jag är inte frisk jämt, jag mår också dåligt.... men lik förbannat så tror folk att jag ska orka me deras skit dygnet runt.
GLÖM DET!

torsdag åker jag hem till karlskoga o stannar där i 5 veckor! Gissa om jag längtar!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback