Tisdag

totalt värdelös dag!
upp tidigt, o tänkte inte gå ner till idrotten först pga smärtan... men tänkte att va fasen.... man kan ju iaf göra sitt bästa liksom...väl där nere så va vi bara halva klassen där...( inge ovanligt )
sen efter idrotten när jag va påväg te kaffet :P så möter jag sara i behörighet, o ho frågar mig om engelskläraren är här idag?. " whatta?! " ja d hoppas jag ju tyckte jag eftersom vi skulle ha engelska ve halv 11...men skit samma, går ner o dricker mitt kaffe, o frågar bengt om calle är här, jo o d trodde han ju... " tur " tänkte jag då eftersom vi bara har idrott o engelska på tisdagarna, ganska onödigt att kliva upp på möra om man bara ska ha idrott tyckte jag, speciellt eftersom jag hade sån smärta....
går till klassrummet, o där står en från expeditionen.... CALLE ÄR SJUK! va fan tänkte jag.... men vi hade fått arbetsuppgifter som vi skulle greja med ändå, så vi går in i klassrummet, läser upp uppgiften.... o tänker: jo tjena....
började väl lite smått med det som gick sen när klockan va halv 12 så gav vi upp o gick ner till matsalen o satt där o uggla tills man fick ta mat....o nu sitter jag här uppe på rummet igen...

eftersom jag inte tål vårrullar så gick jag kycklingklubbor istället idag, o nånting va konstigt med dom kan jag ju säga, för fasen va könstig i magen jag blev efteråt :S får hoppas att det ger sig snart...

nu ska jag bara ta det lungt, skulle väl behöva plocka rätt i rummet, men är så förbannat seg nu efter maten o allt så jag örkar verkligen inte göra nånting känner jag :S...helt sjukt....


igår så fick jag reda på av mamma att hon blivit gammelmoster..... WHAT?! tänkte jag....vem vem vem snurrade i hövve, sen kom jag på... min kusin Johanna va ju gravid...hrrm, 1 + 1...haha
men eftersom jag har ny telefon så betydde det att jag inte hade kvar hennes nummer, så jag får det av mamma efter mycke om o men så jag kunde ringa, va fasen d va ju typ 2 veckor sen som hon fick en familjeökning, o här går man som kusin o inte vet nånting :P
hur som helst så snackade vi i drygt 40 minuter om allt :) kändes riktigt gött måste jag ju säga, va längesen man pratade överhuvudtaget med henne, o kändes riktigt härligt efteråt.
önskar dom all lycka i världen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback