torsdag

ja jösses, denna dag har varit skojjig....fast inte till en början..
dagen börjar med att jag går ner till hållplatsen för att ta bussen 8:40 in till stan.... men det kommer ingen buss! den hade gått sönder eller nå sånt jävligt... så fick ta bussen som gick 9.... o skulle va i ett klassrum på universitetet kl 9:30 :O..PANIK! men lyckas ta mig dig i någorlunda tid iaf...
efter att ha vare där så gick jag o ello till stan en sväng o jag hittade ett diadem till på lördag bland annat^^ gick in på elkedjan o sa hej också :)
sen stack vi till café dream o fikade....drack en jäkla massa kaffe haha!
efter tre timmars kaffedrickande så ringer stina o undrar vart ajg e o om vi ska åka hem, men det blev att ho kom till café dream o så käkade vi^^ sen blidde det systemet o åhlens.
SEN blev det bussen hem, upp på rummet o dumpa av grejerna för att sedan gå ner igen till invigningen av skolans café...blidde allt en biskvi för min del :P hihi
va riktigt trevligt att sitta där nere o snacka o fika:)
efter ett tag blev det att gå upp på rummet igen, ringde till pappa o snackade lite me honom om hur dagen varit o sådär, skickar sms till sara o frågar om vi ska gå ut, o fick till svar att ho skulle komma direkt! två sekunder senare knackar d på dörren...." d va jäkligt snabbt " tänkte jag, men d visade sig att d va stina..haha...vi gick ner te maten o käkade o fick ett rejält skratt pga en kommentar/fråga från en viss person, vilket jag inte tänker nämna här.
efter det bllidde det att gå upp till allrummet.......
HAHAHAHA va längesen som jag skrattade så hysteriskt som jag gjorde då... jag stina sara o natasja fick nå jäkla ryck o fick för oss att undvika vissa ord i talet...när nån av oss sa nåe av orden så blev det en prick! o jäklar! d va svårare än vi trott visade det sig, men jäklar så vi skrattade! hahaha
det måste vi verkligen göra om brudar! fan så roligt det va! det behövde jag verkligen :)
sen blev det ICA...o jag behövde inte ens nåe men gick dit ändå? :S....blev majs...haha...
sen då?.....mjaaa....gick in på rummet igen o ringde upp mamma för att förklara om universitetet o sådära...snackade litte allmänt o sådär, o sen har jag inte hunnit me så mycke mer idag :P
sitter här o fryser, en stor fundering e ju om man ska ta o hoppa in i duschen o värma sig? men då fryser jag ju när jag kommer ut ur duschen igen...hrrm......dilemma

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback