Måndag

ja...igår kom jag tillbaka till Kalmar igen...d känns väl lite sesådär med det.....resan gick iaf relativt bra, alla tider hölls av tågen osv...va lite jävligt dock för fick vänta på bussen från stationen i kalmar till smedby i ½ timme... o d va INTE varmt ute... när jag väl kom hem till lilla smedby så slängde jag bara in grejerna i rummet o gick direkt till ICA för att handla mat, drog med mig stina o soma också^^ blev en färdig matlåda (A)....
sen tänkte jag att d inte va nån ide att söva nåe eftersom klockan va typ 17 lr nå sånt.... så jag höll mig vaken o kollade på film till kl 19, sen tänkte jag att jag bara skulle blunda lite...(va jätte trött) somnade och vaknade....tittade på klockan.... 02:15....helvete....tvärslocknade verkligen, va så grymt trött, men när jag vaknade mitt i natten så va jag kanonpigg...tog ca 3 timmar innan jag lyckades somna om, sov då till kl 8 o gick då upp.....
väldigt onödig dag måste jag ju säga, hade klasstimme som vanligt, sen lunch, sen hade vi tid för att greja me LIA uppgiften, sen sluta vi ve halv 3 :S.....slapp dag? JA!

känns lite knepigt d här....många dagar som vi slutar ve lunch på och det betyder att tiden kommer gå ganska långsamt de dagarna....får se till att sysselsätta mig me nåe så tiden springer iväg så jag kan ta examen den 28e maj o sen hem o flytta in i lägenheten :D:D:D

ikväll har jag suttit o knopat ihop ett bildspel... " anna flyttar till kalmar "....av nån konstig underlig anledning så blev d väldigt mycke festbilder...haha...

nu blir det att kolla på film o sen söva.... halsen krånglar litte så måste se till att bli frisk

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback