onsdag

sista avsnittet på andra avenyn gick ikväll, fy fan så sorgligt!!! bättre serie finns ju inte!...

annars så har d hänt en underlig sak me mig idag....i eftermiddags började det värka som fan i höger öga...o synen började flimra som bara fan.....gick o drack massa vatten o grejs för att göra d bättre men d blev ingen bättring... till slut strålade sig värken mer o mer mot hövve så jag fick ännu ondare i hövve än va jag hade tidigare...
kommer hem och skulle sätta mig med LIA uppgiften....(trodde jag) kunde inte se...jag hade skrivit enstaka ord för hand som jag skulle utveckla till meningar, men jag såg inte texten :S gissa om jag blev rädd!... värkte fortfarande i ögat o bak mot hövve....o såg verkligen ingenting, när jag tittade bort från texten så flimrade det konstant.... o när jag försökte läsa så blev d en svart fläck eller så försvann texten totalt :S helt mysko....
går ut i panik till mamma o pappa o berättar... sen gick jag in o la mig i sängen en stund, tänkte att d kanske blev bättre då?... men inte då... inte förrän d blev någorlunda mörk ute o ingen sol va uppe....då började det sakta men säkert släppa... är inte helt bra än så vet inte om jag stavat fel eller missat nåe i detta inlägg då jag inte ser va jag skrivit.. haha... kan läsa om jag blundar me höger öga men fan så ont i hövve jag får då när jag bara anstränger ena ögat gånger två...


nu blire att vänta tills värktabletten gör verkan o sen söva!! o hoppas på att d e bättre te imöra, annars blire litte jävligt på jobbet....

Kommentarer

Postat av: erika

håller med dig om det med andra avenyn sorgligt ju:(

Nej fy fan vad läskigt, hoppas att det blir bättre och att du inte får så igen,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback