Gastroskopi

Ja imöra är det dags igen.... dags för en ny gastroskopi...suck...
hoppas att d visar att allt står rätt till...

blir inte så mycke uppdateringar här på bloggen då jag är alldeles för trött jämt, sover ju inte som jag ska. o ikväll nu när jag äntligen är såpass jäkla trött så jag lätt skulle somna om jag la mig i sängen....så kan jag inte göra det, med tanke på att jag då kommer vakna så himla tidigt, o gastroskopin är inte förrän 11 o får ju inte äta lr dricka nåe innan...så det gäller att sova så länge som möjligt innan 11 imöra, och det betyder att jag måste hålla mig vaken i några timmar till....*suck*

får se hur jag mår imöra efter allt som ska göras...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback