tecken?

alltså ska man tro på tecken o sånt?... för jag börjar fundera om d inte e meningne att jag ska bo här.. haha
för det första så kan jag inte sova på nätterna.... o sen nu när inatt... när jag väl hade lyckats somna så blir jag väckt vid 4 lr va fan klockan va av mina nya grannar som tydligen är kaniner...
jäääävlar va dom göka på inatt! vill inte ha en till sån granne va fan... men denna gång va det nedanför eller väggi vägg.... lite svårt att avgöra, men högt lät det iaf, de borde köpa ny säng......

vet inte hur jävla mycke jag smällde i väggen o hoppade för att dom skulle fatta, men dom hörde väl inge så jävla mycke som den där sängen gnisslade!
aja,.... sålänge dom inte blir som ho som bodde ovanför mig.... o VRÅLAR... så ska det väl funka... men är ju inte så skoj att vakna till det liksom o sen inte kunna somna om förrän runt 7 på möra.....

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback